пʼятницю, 29 листопада 2013 р.

Могилянці написали звернення до харківських студентів

"Кожен з нас так чи інакше має якусь думку з приводу Асоціації з ЄС. Чому я виходжу на Євромайдан? Тому, що я хочу мати доступ до західних вишів, щоб мій диплом визнавався в ЄС, щоб стала дешевшою європейська продукція і ще багато чому. Основне - я бачу цю Асоціацію, як інструмент, що перенесе формування МОГО майбутнього в МОЇ руки. Щоб не за мене вирішувала система, що бути мені магістром - а не "незакінченим" бакалавром, що я мушу"ділитись" чимось окрім податків, щоб зробити свій бізнес. Зараз мені кажуть: Тобі краще буде без Європи. Може завтра скажуть: Тобі краще бути "сировинним придатком Росії". А якщо я не хочу цього? Тоді я йду виказувати свою позицію, пліч-о-пліч з такими як я. Це моє майбутнє - і мені вирішувати. Хочете жити краще? То покажіть, що заслуговуєте на це незалежно від обмежень, що вас оточують." студент КМА Петро Добрянський. ****** "Головним чином я на Майдані ось чому: якщо ніхто не протистоятиме владі, ми так можемо і до Радянського Союзу докотитися. ця влада має зважати на нас. ми маємо це відстояти. я не хочу інтеграції з Росією у будь-якій формі. Росія - це агресивна держава, у будь-якому союзі вона хотітиме домінувати, використовувати союзників на свою користь. Це країна, де нема свободи слова, свободи інтернету, свободи вибору. Це країна, де міліція може безпідставно застрелити людину на вулиці, і нікого за це не притягнуть до відповідальності. Це - країна несправедливості. я хочу асоціації з Європою. як споживач я розумію, що через скасування мита у нас подешевшають європейські автомобілі, побутова техніка, одяг, ліки, медичне обладнання, сільськогосподарська техніка та інше. я розумію, що підписання угоди про асоціацію з ЄС не вирішить наших проблем, а, цілком імовірно, додасть нових. ця угода - це вектор, напрямок руху, де є перспектива. я хочу, щоб Україна стала країною, де верховенство права і дотримання законодавства - не порожній звук. я хочу, щоб нас знали як народ з високою протестною культурою. я хочу народити дітей у країні, де поважають права людини, де є свобода вибору, де є меритократія." студентка КМА Тетяна Добрянська.
Поділитися
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

0 коментарі

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© Студентство за Європу!
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Posts RSSComments RSS
Back to top